Thursday 28 April 2011

kakak kakaka


ASSALAMUALAIKUM

kepada : beloved sisters
daripada : adik mengada korang

mood : sisters' love



saya suka shopping dengan kakak saya
saya suka buat lawak bodoh dengan kakak saya
saya suka paksa kakak saya gelak dengan lawak bodoh saya
saya suka share makanan dengan kakak saya
saya suka comment gambar kakak saya banyak-banyak
saya suka buli kakak saya
saya suka kacau boifren kakak saya
saya suka menyibuk bila kakak saya moody
saya suka gelak kuat kuat dengan kakak saya
saya suka curi baju, kasut, beg kakak saya
saya suka memebebel panjang biar kakak saya bosan
saya suka mengada dengan papa mama biar kakak saya meluat


Saya memang sayang kakak saya, walaupun diaorang kadang-kadang suka cari pasal dengan saya, saya peduli apa, saya buli diaorang balik. Saya memang suka mintak papa mama saya macam-macam, tapi last-last saya share dengan diaorang jugak kan. Saya memang suka berjalan-jalan buang masa dengan diaorang compare to other people sebab diaorang faham saya dan diaorang pandai bagi pendapat pelik-pelik. Saya terima je, sebab saya pun pelik kot. Saya tak kisah lah kakak saya marah saya pun, esok lusa diaorang kompem cari saya alek sebab diorang memang sayang saya sebenarnya, malas nak mengaku je kan. Betul tak ??? HAHA. :)




Tujuan entry sebenarnya nak cakap : 
happy birthday to NURUL AIN RAHMAN 

~be a good sister, jangan nakal-nakal, kita kan dah besar. jangan lupa untuk sentiasa perbaiki diri, jangan mengejar nikmat dunia sahaja, jangan lupa akhirat menanti kita, jangan selalu stress sangat. Setiap masalah ada penyelesaiannya. Jangan lupa adik kesayangan ada dua orang ni. Selalulah happy dan bersyukur dengan apa yang kita dah ada sekarang. Last but not least, boleh kahwin cepat sikit tak? sebab adiknya dah tak sabar nak kahwin lah ! HAHA. Encik Ambok, bila lagi??? :P


CONCLUSION :  well, what is sister for, kalau bukan untuk huru-hara kan hidup korang kan. ~_^

No comments: