Wednesday 15 June 2011

sex appeal


ASSALAMUALAIKUM




Sex?This is seriously not lucah entry. Haha. Well, saya ada baca tentang sex appeal kat other blogger and it is interesting. Macam mana seseorang tu boleh ada daya magnet yang kuat without trying that hardHow can you as well be part of them? Macam mana nak tahu anda ada sex appeal @ not and how to improve?


Alrite, mula-mula bangun bangun sekalang montot malas. Ambil sekeping kertas serta pen. Next, pergi cari cermin yang paling besar dan berdiri depan cik cermin. Tenung diri anda lama-lama. Haha. Lepastu, tanya pada diri anda.

'Hoi, eh, assalamualaikum, nak tanya ni, apa hebak nya kau ni hah?' haha

Lepas dah tanya, boleh listkan semua kehebatan, kebolehan mahupun skills yang anda ada. Kenapa buat macam ni? Ini adalah cara-cara untuk anda detect kelebihan anda yang mungkin selama ini anda tak sangka banyak rupanya. Haha


Next, question. 'mirror mirror, how many people fall for you?'

Alrite, listkan berapa ramai orang yang pernah cakap dia sayang kat anda depan-depan. Tak kisah lah balak ke ranting ke, awek ke, BFF ke, classmates ke selain family. Sekarang nak detect berapa orang yang betul-betul dah tertarik dengan anda.


Lagi, ' heyo, besday kau bila eh?' Haha salah question

Listkan nama-nama orang yang wish anda masa your latest birhday. Ni nak tahu berapa ramai yang anggap anda special sampai birthday anda pun mereka ingat. *tak termasuk wish kat FB, tak aci okay.


Tak puas hati lagi, ' Uiii, molek sket baju tuh, aurat aurat' Haha

Listkan nama-nama orang yang pernah puji anda cantik @ hensem tak kira lah time bila pun. Mesti ingat kan orang yang pernah puji anda kan? Teknik ni nak tahu pembawakan dan pemakaian anda memainkan peranan sebagai daya tarikan tak.


Tanya lagi, ' Sexy tak you?' Haha

Ce listkan part of your body yang anda suka atau ramai yang puji suka @ cantik. Eg, mata yang bulat. Cara ni nak tahu body language anda mainkan peranan tak.


Last sekali, 'kau ni kan, ramai ke yang suka ni?' :P

Listkan nama orang yang pernah minta pendapat @ nasihat kat anda macam mana nak jadi cool @ cantik @ bergaya macam anda. Nak tahu berapa ramai yang dah inspired by you and dan jadikan anda sebagai idol dan penasihat tak rasmi mereka tentang penampilan dan macam mana nak jadi hebat macam anda.


Dah senaraikan semua dah? Good good. Cuba check alek, kalau semua yang anda listkan tu lebih daripada 10, anda adalah king of sex appeal ! Tahniah. Anda tak perlu kerja keras untuk menjadikan orang suka anda kerana anda ada invisible magnet yang mampu menarik orang untuk suka anda tanpa sebab yang terlalu nyata, tanpa perlu pakai blinkblink, tanpa perlu mulut bising dan tanpa perlu gosip murahan. Haha. Yang gagal, sila cuba lagi. :)




CONCLUSION:  as long as you be yourself, people will love you for who you are. No worries. Chill chill :)


2 comments:

Theye said...

firstly: kenapa yana tukar url!!!ish2..kesian kat faz!!!!!

secondly: aiyo..tetapmalasnak gerak2!!hahahahaha

LyaLuna said...

laaaa.. ta jmpe kee.haha faz mmg montot mlas haha