Tuesday 26 July 2011

twinko twinky twinny


ASSALAMUALAIKUM

Saya nak cari kembar saya yang dah terpisah lama. CEWAH. Haha. Tak adalah. saya join natang nehhh sebab nak buat geng blogger and most important yang sama tarikh lahir dengan saya. Walaupun saya dengan BFF musuk saya, ENGKU SOFIA lahir pada date yang sama tapi kitaorang lahir dalam bulan yang berbeza. Sebab tu dia mengada banyak lagi dari saya. HARHAR >.<


tarikh lahir saya




..............................................................................................




.......................................................




........................




.......




..



=.=



kunun kunun gempak ceyhhh 




16 APRIL 1991 




spe na join cepat eh. Dah last day dah.
Saya yang slow sangat join senanya
HEEHEE


BTW. Tarikh lahir korang bile eh. 
Rajin-rajin share la 
Boleh masuk planner saya
HEEHEE
:)

TC

18 comments:

Anonymous said...

saya malas join.tapi bfday saya 31 januari..hihihi

SNN said...

gudluck yana!! :D

LyaLuna said...

cheqwa : mls mmg pnyakit yg kritikall heehee.. oohhh. sama date besday ngn kwn sy leww...

fiezra : bukn contest ponn.. heeheee. yeahhh gudluckk utk sy mncari kembar sy ... yeahyeahhhh !! >.<

Anonymous said...

adeh......5 april.....sikit lg nak sama..hehehe...

najihahfara said...

tenkiu for joining :)

LyaLuna said...

soooour : tape tape geng buln april. nati bley smbut shame shame jgkkk heeheee ^^

cik najihah : welkam najihah :)

ainondreamergirl♥ said...

sy seblas. haha

Mish Eyryn said...

alorh ! sme bulan but ta sme trikh. .
kembar bulan =)

Shaherah said...

Chak chak.. Hye.. Sehat ke?
Shera lupe nk join segmen ni lar..
Tapi tak ape lar.. Shera singgah2 gak blog2 yg join.. Hehehe..
Shera pun lahir bulan 4 jugak tau..
Meh lar singgah..

http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/

jamilahamzah said...

kembar bulan jer la..hehehe. salam perkenalan...

kemey said...

hahahah..yes!yes!yes!susahnye nk jmpe bln 4,akhirnye jumpe..same bln je heheh,follow u^^

LyaLuna said...

ainon : ooo dkt da tuhhh. bley geng smbut besday sme2 nii >.<

syerz : haihai kembar le kiteww kn kn kn. heehee.. bley smbut sme2 :)

shaherah : cakcak. haihai syg.ciat. awk?? ooo. na tuka link jgk??? yana bley jee... :) jommmlaa. yana ltk skali link awk k .ooo yeke. genggeng buln april huhuhu

jaa : salam pkenaln jgkkk haii >.< oohh haii kmbar buln :)

kemey : aah!! haii skunk da jmpe kn ??? ^^, fllw u bck yang :)

Zahirah said...

singgah sini dari segmen cik najihah. kunjungan dari bulan oktober. salam perkenalan. hehe :D

LyaLuna said...

hira : slm pkenaln :) haihai org oktberrr >.<

hafizulhakim : salam :) haihai geng january. jomm geng april ^^,

Unknown said...

assalamualaikum


salam dari 15 disember..

LyaLuna said...

atiqah : waalaikumussalam >.< haihai 15dec. slm pkenaln deardear :)

AlyaSuhaimi said...

happy belited birhtday . .
hehe btw alya 12 july , belited jugak ,
ngee ~~

LyaLuna said...

@siti nur alya : hheehee. thx. epi bltd besday to youu toooo :) 12 july ehhh ~ >.<